Blog

Híreink, aktualitások

Lángos és jó hangulat az ICT csapat szervezésében

Minden hónap első szerdája különleges a Bravonet Kft.-nél: ilyenkor összegyűlünk egy közös brunch-ra, hogy jó hangulatban indítsuk a napot. Márciusban az ICT csapat volt a házigazda Reisch Zoli vezetésével, és igazán kitettek magukért. Az asztalokra frissen sült, illatos lángosok kerültek – gluténmentes verzióban is -, amelyeket tejföllel, sajttal és fokhagymával lehetett ízlés szerint variálni. A […]

Elolvasom

Karbantartási és támogatási szolgáltatások a Bravonet Kft.-től

A Virtuális Contact Center (VCC) rendszerek bevezetése csak az első lépés a hatékony ügyfélszolgálat felé. A Bravonet Kft. teljes körű karbantartási és támogatási szolgáltatásokat kínál, hogy biztosítsa a rendszer folyamatos és zavartalan működését. Szolgáltatásaink közé tartozik a rendszeres frissítések és biztonsági javítások elvégzése, amelyek garantálják, hogy a VCC Live mindig a legújabb technológiai szinten működjön. […]

Elolvasom

ISO 9001 és ISO 14001 minőségbiztosítás 2025-ben is

A Bravonet Kft. idén is - immár 13. alkalommal folyamatosan – megszerezte az ISO 9001 (menedzsment rendszerek hatékonysága) és ISO 14001 (környezeti hatások kezelése) tanúsítványokat.  Ezek a nemzetközi szabványok biztosítják, hogy a cég folyamatosan javítja üzleti folyamatait, miközben fenntartható módon működik. A tanúsítványok újbóli megszerzése azt jelzi, hogy a Bravonet Kft. következetesen betartja a legmagasabb […]

Elolvasom

Céges karácsonyi vacsora: Egy év végi ünnep

Mint minden év végén, így 2024-ben is egy ünnepi, karácsonyi vacsorával zártuk az évet a Bravonet Kft.-nél. A 13. kerületi rendezvényteremben 17:30-tól vártuk a kollégákat, ahol megünnepeltük az elmúlt év sikereit, kihívásait. Az idei év néhány kollégnál mérföldkő is volt, hiszen van olyan munkatárs, akivel már 15 éve “egy csónakban evezünk”. A hűség jutalommal is […]

Elolvasom

IVR, az automata válaszadó rendszer

Az IVR (Interactive Voice Response) ügyfélszolgálati funkció segíti az ügyfelet abban, hogy minél gyorsabban választ kapjon kérdésére.  A menürendszer – amely, többnyelvű is lehet - segítségével kiválaszthatja, hogy pontosan mire van szüksége, így egyből a hozzáértő kollégához kerülhet a megkeresése. A rendszer automatizálható is, hiszen ha sokan feltették már azt a kérdést előttünk, a rendszer kész válaszokkal áll a rendelkezésünkre, […]

Elolvasom

Bravonet ügyfélrendezvény a Danubia Szalonban

2024. november 28.-án a Danubia Szalonban tartott különleges, hagyományteremtő ügyfélrendezvényt a Bravonet kft. Az est középpontjában a Danubia Zenekar Ütőegyüttes koncertje állt, amely magával ragadó előadásával teremtett meghitt és ugyanakkor izgalmas hangulatot. A zenészek először világ különböző tájairól érkező dallamokkal varázsolták el a hallgatóközönséget, végül pedig – advent közeledtével – felcsendültek a már jól ismert […]

Elolvasom

A hatékony riporting és ügyfélszolgálat kapcsolata

Az ügyfélszolgálati központok működésében fontos a folyamatos visszajelzés, a nyomon követés, a begyűjtött adatok elemzése. Ezen adatok feldolgozásának legegyszerűbb módja a riporting. A riporting egy olyan folyamat, amely a beérkező nyers adatokat alakítja át könnyen érthető információkká, így ezekből különböző teljesítménymutatók (KPI-ok) készíthetők, illetve segíthetik a döntési folyamatokat. Mire figyeljünk a riporting során? A riporting […]

Elolvasom

A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében

A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében A modern ügyfélszolgálati tevékenység során kiemelkedő fontosságú, hogy mérhető eredményekkel rendelkezzünk, amelyek alapján javíthatjuk és finomíthatjuk a szolgáltatásainkat. Ebben a kontextusban a Kulcsfontosságú Teljesítménymutatók (KPI-ok) jelentős szerepet játszanak. (A KPI-ok azok az alapvető mérőszámok, amelyek segítenek az erőforrások optimális kihasználásában és az ügyfélélmény javításában). Az ügyfélszolgálati központok hatékonyságának és […]

Elolvasom

Ifjú Kócsagőr Program – első rész

A környezet- és természetvédelem nemcsak a magánszemélyek, hanem a cégek életében is kiemelt szerepet játszik. Fontos, hogy gyermekeinket is a természet szeretetére és megvédésére neveljük. A Bravonet Kft. által is támogatott Ifjú Kócsagőr Program (célja a fiatal természetvédelmi őrök szakmai képzésének támogatása, az őrszolgálati munka népszerűsítése és a természet megóvására való elköteleződés erősítése) kifejezetten a […]

Elolvasom

A kalandok folytatódnak, irány a cirkusz!

A visegrádi aktív kikapcsolódás után, a Fővárosi Nagycirkuszba látogatott el a Krízis alapítvány gyermekotthonának 15 kis lakója a Bravonet Kft. jóvoltából. „Stars like pins on the sky”, azaz „Csillagok, égbeli tűk”, állt a belépőjegyen. A gyerekek kíváncsian találgatták, hogy vajon mit takar az előadás címe és már számolgatták, hányat kell még aludni, hiszen volt olyan […]

Elolvasom

Irány Visegrád!

A társadalmi felelősségvállalás, az elesettek megsegítése kiemelt szerepet játszik a Bravonet Kft. életében. 2024 májusának végén a Krízis alapítvány Gyermekotthona keresett meg bennünket egy szívhez szóló levéllel: 15 gyermek és édesanya számára kértek segítséget. Nem nagy dolgot, csupán egy-egy nap mosolyt szerettek volna csalni az otthon lakóinak arcára. Mint ahogy korábban, most is igent mondtunk a […]

Elolvasom

Mi így építünk csapatot - Piknik a Filozófusok kertjében

2024.06.05-én az előző napok esős időjárása után végre a nap is kisütött. A Filozófusok kertjében a reggeli fűben még csillogtak a vízcseppek, mikor a party szervezők megérkeztek, hogy az utolsó simításokat is elvégezzék. Hivatalosan 9-től kezdődött ez a munkanap, de a kollégák már fél 9-kor elkezdtek gyülekezni. Az autót letéve, volt, aki biciklivel, volt, aki […]

Elolvasom

Hello nyár!

Május utolsó hetében a BravoGroup Holding-hoz tartozó cégekkel karöltve a Bravonet Kft. hivatalosan is megnyitotta a nyarat a munkatársak számára. Hot-dog, rántott húsos szendvics, fagyi és limonádé várta egész nap az irodában bent lévő kollégákat. Pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt. A mára már klasszikussá vált idézet kiválóan mutatja, hogy nálunk is a pisztácia fagyi […]

Elolvasom

Do you speak English?

Do you speak English? Yes, I do. De ha mégsem, akkor segítünk! Ez is lehetne a Bravonet Kft. mottója a munkavállalói felé. Az üzleti életben cégformától, nagyságtól függetlenül az angol nyelv ismerete kiemelt fontosságú, hiszen sok partnerrel ez a közös nyelv. Mi a Bravonetnél hisszük, hogy akkor várhatunk el kiváló teljesítményt munkatársainktól, ha mi is […]

Elolvasom

ISO 9001 és ISO 14001 minősítés 12 éve folyamatosan

A Bravonet Kft. kiemelt fontosságúnak tartja működésének átláthatóságát és a partnerekkel való sikeres együttműködését épp úgy, mint a kollégák munka-magánélet egyensúlyának biztosítását. Ezt nem csak a sikeres partnerkapcsolatok és a dolgozók lojalitása bizonyítja, hanem az immár 12 éve folyamatosan jelen levő minőségbiztosítási rendszer is.

Elolvasom

Avaya PCC – Tegyünk együtt különbséget

2023.06.25 és 28. között, Prágában rendezte meg az Avaya a szokásos évi PCC konferenciáját, ahol a céget képviselő kollégák találkozhattak üzleti partnereikkel.  A konferencia fő mottója a „together we make the difference”, azaz tegyünk együtt különbséget volt. Ha röviden foglalnánk össze az eseményt, akkor: növekedés, újdonságok és felhő mindenek felett. Természetesen ettől sokkal több mindenről […]

Elolvasom

Intelligens hangfelismerés az ügyfélszolgálatoknál: valóban csökkenti a költségeket?

Az egészséges ember hallása rendkívül fejlett. A mindennapokban akár a látás segítsége nélkül (pl. telefonbeszélgetések során) is képes kiszűrni a zajból a számára fontos hangokat, meg tudja becsülni a beszélő nemét, életkorát, érzelmi állapotát, valamint értelmezni tudja az üzenetet és válasz reakciókat is tud adni. Ha az ember ennyire jó ebben, akkor mit tudhat ma […]

Elolvasom

Online csoportmunka: 5 tipp, hogy növelje dolgozói teljesítményét!

Az elmúlt évek mindenki által jól ismert eseményei a munka világában jelentős eltolódást eredményeztek az otthoni munkavégzés felé, a munkavállalók egyidejű irodai jelenlétének minimalizálása irányába. Bár bizonyos ágazatok esetében korábban sem volt ismeretlen a távmunka és ezzel együtt az online csoportmunka fogalma, de döntő többségünk számára a munkavégzés ilyen formája egy abszolút ismeretlen területnek számított […]

Elolvasom

A Bravonet Kft. társadalmi szerepvállalása

Hitünk szerint A Bravonet Kft. cégfilozófiájában kiemelt szerepet játszik a társadalmi szerepvállalás (CSR), legyen az hátrányos helyzetű csoportok támogatása, vagy éppen egy kulturális rendezvénysorozat mecénási szerepköre. Hiszünk abban, hogy intellektuális érzékenységgel, széleskörű látásmóddal és haladó gondolkodással reagálunk a minket körülvevő aktuális társadalmi problémákra és ennek jegyében szervezünk saját, helyi szintű akciókat. Fontosnak tartjuk ezen megmozdulások […]

Elolvasom

A VoIP technológia előnyei - ügyfélszolgálat a felhőből

Rugalmasság. Azonnali rendelkezésre állás. Kedvező ár. Ezeket a kifejezéseket bármikor szívesen halljuk, főleg, ha vállalkozásunk fejlesztéséről van szó. Ráadásul ebben az esetben nem is kell kettőt választanunk a felsoroltak közül! Áttekintés A nagysebességű informatikai hálózatok térnyerésével okafogyottá vált a dedikált telefonos hálózat kiépítése és fenntartása. A VoIP (Voice over Internet Protocol) azt jelenti, hogy a […]

Elolvasom

IP telefon cége szolgálatában: a költséghatékony kommunikáció feltétele

Honnan indultunk? Az IP telefonok elterjedése előtt, a hagyományos telefónia világában külön kiépített rézalapú telefonos hálózat látta el az analóg/digitális készülékeket, melyek szeparáltan kerültek kiépítésre a számítógépes hálózattól. A telefonok fizikai költöztetése nem bizonyult egyszerű feladatnak, mert a laikusok számára beazonosíthatatlan, speciális kötőszerszámot igénylő rendezőkön kellett azokat átkötni.    A számítógépek és szerverek erőforrásainak robbanásszerű […]

Elolvasom

Text To Speech - 9 ok, amiért szintlépés az ügyfélélményben!

A cím talán túlzó, viszont a Text To Speech (TTS) - azaz a beszédszintézis – sokat segíthet egy ügyfélszolgálat működtetésében. Természetesen vannak olyan speciális területek mit például látássérültek való kommunikáció, ahol új lehetőséget nyit vagy a például az autók üzenet felolvasó kényelmi funkciói amelyek terjedése segít a gépi hangtól való idegenkedés leküzdésében. Ez a bejegyzés […]

Elolvasom

Call center vagy Contact center? Teljes útmutató a minőségi ügyfélélményhez

Mi is az a Call center? Egy olyan cég, szervezeti egység, szolgáltatás, ahol viszonylag sok dolgozó viszonylag sok ügyfél megkeresését kezeli, egy cég, egy márka, egy termék, vagy egy szolgáltatás nevében. Magyarországon a Call centerek jelentősebb terjedése a 90-es években kezdődött. A kétezres években pedig az internet elterjedésével párhuzamosan újabb csatornákat kapcsoltak be a telefonos […]

Elolvasom

Mire figyeljen Avaya partner kiválasztásánál?

Viszonylag gyakran szembesülünk azzal a helyzettel, hogy egy számunkra kívánatos IT megoldás kapcsán keresünk megfelelő partnert, beszállítót, aki nem csupán dobozt mozgat, hanem szakértő partnerként tud támogatást nyújtani a megoldás bevezetése során. Nem egyszerű kérdés ez egy Avaya partner kiválasztásánál sem. Minősített Avaya partner Hol keressünk Avaya partnert? Vitán felül áll, hogy célszerű az Avaya […]

Elolvasom

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató