Blog

Híreink, aktualitások

Do you speak English?

Do you speak English? Yes, I do. De ha mégsem, akkor segítünk! Ez is lehetne a Bravonet Kft. mottója a munkavállalói felé. Az üzleti életben cégformától, nagyságtól függetlenül az angol nyelv ismerete kiemelt fontosságú, hiszen sok partnerrel ez a közös nyelv. Mi a Bravonetnél hisszük, hogy akkor várhatunk el kiváló teljesítményt munkatársainktól, ha mi is […]

Elolvasom

ISO 9001 és ISO 14001 minősítés 12 éve folyamatosan

A Bravonet Kft. kiemelt fontosságúnak tartja működésének átláthatóságát és a partnerekkel való sikeres együttműködését épp úgy, mint a kollégák munka-magánélet egyensúlyának biztosítását. Ezt nem csak a sikeres partnerkapcsolatok és a dolgozók lojalitása bizonyítja, hanem az immár 12 éve folyamatosan jelen levő minőségbiztosítási rendszer is.

Elolvasom

Avaya PCC – Tegyünk együtt különbséget

2023.06.25 és 28. között, Prágában rendezte meg az Avaya a szokásos évi PCC konferenciáját, ahol a céget képviselő kollégák találkozhattak üzleti partnereikkel.  A konferencia fő mottója a „together we make the difference”, azaz tegyünk együtt különbséget volt. Ha röviden foglalnánk össze az eseményt, akkor: növekedés, újdonságok és felhő mindenek felett. Természetesen ettől sokkal több mindenről […]

Elolvasom

Intelligens hangfelismerés az ügyfélszolgálatoknál: valóban csökkenti a költségeket?

Az egészséges ember hallása rendkívül fejlett. A mindennapokban akár a látás segítsége nélkül (pl. telefonbeszélgetések során) is képes kiszűrni a zajból a számára fontos hangokat, meg tudja becsülni a beszélő nemét, életkorát, érzelmi állapotát, valamint értelmezni tudja az üzenetet és válasz reakciókat is tud adni. Ha az ember ennyire jó ebben, akkor mit tudhat ma […]

Elolvasom

Online csoportmunka: 5 tipp, hogy növelje dolgozói teljesítményét!

Az elmúlt évek mindenki által jól ismert eseményei a munka világában jelentős eltolódást eredményeztek az otthoni munkavégzés felé, a munkavállalók egyidejű irodai jelenlétének minimalizálása irányába. Bár bizonyos ágazatok esetében korábban sem volt ismeretlen a távmunka és ezzel együtt az online csoportmunka fogalma, de döntő többségünk számára a munkavégzés ilyen formája egy abszolút ismeretlen területnek számított […]

Elolvasom

A Bravonet Kft. társadalmi szerepvállalása

Hitünk szerint A Bravonet Kft. cégfilozófiájában kiemelt szerepet játszik a társadalmi szerepvállalás (CSR), legyen az hátrányos helyzetű csoportok támogatása, vagy éppen egy kulturális rendezvénysorozat mecénási szerepköre. Hiszünk abban, hogy intellektuális érzékenységgel, széleskörű látásmóddal és haladó gondolkodással reagálunk a minket körülvevő aktuális társadalmi problémákra és ennek jegyében szervezünk saját, helyi szintű akciókat. Fontosnak tartjuk ezen megmozdulások […]

Elolvasom

A VoIP technológia előnyei - ügyfélszolgálat a felhőből

Rugalmasság. Azonnali rendelkezésre állás. Kedvező ár. Ezeket a kifejezéseket bármikor szívesen halljuk, főleg, ha vállalkozásunk fejlesztéséről van szó. Ráadásul ebben az esetben nem is kell kettőt választanunk a felsoroltak közül! Áttekintés A nagysebességű informatikai hálózatok térnyerésével okafogyottá vált a dedikált telefonos hálózat kiépítése és fenntartása. A VoIP (Voice over Internet Protocol) azt jelenti, hogy a […]

Elolvasom

IP telefon cége szolgálatában: a költséghatékony kommunikáció feltétele

Honnan indultunk? Az IP telefonok elterjedése előtt, a hagyományos telefónia világában külön kiépített rézalapú telefonos hálózat látta el az analóg/digitális készülékeket, melyek szeparáltan kerültek kiépítésre a számítógépes hálózattól. A telefonok fizikai költöztetése nem bizonyult egyszerű feladatnak, mert a laikusok számára beazonosíthatatlan, speciális kötőszerszámot igénylő rendezőkön kellett azokat átkötni.    A számítógépek és szerverek erőforrásainak robbanásszerű […]

Elolvasom

Text To Speech - 9 ok, amiért szintlépés az ügyfélélményben!

A cím talán túlzó, viszont a Text To Speech (TTS) - azaz a beszédszintézis – sokat segíthet egy ügyfélszolgálat működtetésében. Természetesen vannak olyan speciális területek mit például látássérültek való kommunikáció, ahol új lehetőséget nyit vagy a például az autók üzenet felolvasó kényelmi funkciói amelyek terjedése segít a gépi hangtól való idegenkedés leküzdésében. Ez a bejegyzés […]

Elolvasom

Call center vagy Contact center? Teljes útmutató a minőségi ügyfélélményhez

Mi is az a Call center? Egy olyan cég, szervezeti egység, szolgáltatás, ahol viszonylag sok dolgozó viszonylag sok ügyfél megkeresését kezeli, egy cég, egy márka, egy termék, vagy egy szolgáltatás nevében. Magyarországon a Call centerek jelentősebb terjedése a 90-es években kezdődött. A kétezres években pedig az internet elterjedésével párhuzamosan újabb csatornákat kapcsoltak be a telefonos […]

Elolvasom

Mire figyeljen Avaya partner kiválasztásánál?

Viszonylag gyakran szembesülünk azzal a helyzettel, hogy egy számunkra kívánatos IT megoldás kapcsán keresünk megfelelő partnert, beszállítót, aki nem csupán dobozt mozgat, hanem szakértő partnerként tud támogatást nyújtani a megoldás bevezetése során. Nem egyszerű kérdés ez egy Avaya partner kiválasztásánál sem. Minősített Avaya partner Hol keressünk Avaya partnert? Vitán felül áll, hogy célszerű az Avaya […]

Elolvasom

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató