Technológiai felkészültség, üzleti lépéselőny

Egyedi fejlesztések, rendszerintegrációk

Jövőálló tudás, változó igényekre: tapasztalt fejlesztőgárdánk minden egyedi elképzelést megvalósít, hazai és nemzetközi ügyfeleinknél is bizonyítottuk már szakértelmünket.

Közösen az élvonalban

A technológia segíthet az élvonalba kerülni, de csak a stratégiai tervezés és a jövőálló szakértelem képes ott is tartani cégét: ebben segít a Bravonet csapata!

Egyedi fejlesztések

Változatos rendszerintegrátori tapasztalatokkal rendelkezik fejlesztő gárdánk a call és contact center funkciók területén!

Piacvezető gyártók

Élvonalbeli technológiával dolgozunk, hogy maximalizáljuk ügyfélszolgálata hatékonyságát!

Üzleti tanácsadás

Időt szánunk cége igényeinek megismerésére és vizsgálatára, így nem csak a jelen problémáit oldjuk meg, de a jövő kihívásaira is felkészítjük vállalkozását!

Lépéselőny cégének

Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!

Egyedi fejlesztések

Változatos rendszerintegrátori tapasztalatokkal rendelkezik fejlesztő gárdánk a call és contact center funkciók területén, különösen a telekommunikációs és bankszektorban.
Egyedi fejlesztéseink között szerepelnek többek között hangvezérelt AI alapú IVR rendszerek, beszédfelismeréssel és szintézissel kiegészítve, illetve egyedi alközponti megoldások és már meglévő híváselosztó rendszerek továbbfejlesztése is.
Minőség határidőre
Gyors és hatékony munkavégzés, transzparens ügyfélkommunikáció: több, mint 100 szerződéses partnerünknek bizonyítottunk már.
Megbízható szakértelem
Évtizedes tapasztalat, hazai és nemzetközi referenciák, minősített szakemberek: mindenben számíthat szakértelmünkre!

Piacvezető gyártók

Piacvezető gyártókkal és élvonalbeli technológiákkal dolgozunk.
Avaya alközponti és felhős rendszerek, NICE, Nuance, Xdroid AI-vezérelt hanganalitika integráció, automatizációval és mesterséges intelligenciával támogatott megoldások cége igényeire finomhangolva: segítünk megtalálni a közös hangot ügyfeleivel.

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Közös sikereink

Ügyfeleink mondták

Amivel megkönnyítik a mindennapjaimat, az leginkább a rugalmasságuk. Gyakorlatilag bármikor, amikor keresem őket bármilyen problémával kapcsolatban, akkor szinte azonnal a segítségemre sietnek. Nekem ez nagyon-nagyon fontos.
Scheili Béla, ICT csoportvezető - K&H Bank
Magyarországi belső telefónia modernizálás, illetve európai szintű call center kialakításában kértük a Bravonet segítségét - a megoldások bevezetése a vállalat telephelyein zökkenőmentesen zajlott. A rendszerszintű napi támogatás minősége kimagasló.
Ádám Balázs, IT infrastruktúra vezető - Tungsram
A Bravonet munkatársai készségesen és rugalmasan álltak minden felmerülő kérdésünkhöz, problémánkhoz. A cég kollégáinak szaktudása vitathatatlan és teljesen elégedett vagyok az általuk nyújtott szolgáltatások minőségével.
Kájerléber Tamás - Budapest II. kerületi PM Hivatal

Üzleti tanácsadás

A Bravonet komplex projektek kivitelezésén szerzett integrációs tapasztalata alapvető fontosságú ahhoz, hogy a javasolt megoldás bevezetése során az operatív és üzleti kockázatok minimalizálhatók legyenek és, hogy ne csak rövid távú eredményeket nyújtsunk, hanem megalapozzuk cége hosszú távú versenyképességét is.
Évtizedes tapasztalat
Jövőálló szaktértelem
Stratégiai szemlélet

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató