Blog

News

Céges karácsonyi vacsora: Egy év végi ünnep

Mint minden év végén, így 2024-ben is egy ünnepi, karácsonyi vacsorával zártuk az évet a Bravonet Kft.-nél. A 13. kerületi rendezvényteremben 17:30-tól vártuk a kollégákat, ahol megünnepeltük az elmúlt év sikereit, kihívásait. Az idei év néhány kollégnál mérföldkő is volt, hiszen van olyan munkatárs, akivel már 15 éve “egy csónakban evezünk”. A hűség jutalommal is […]

Read

IVR, az automata válaszadó rendszer

Az IVR (Interactive Voice Response) ügyfélszolgálati funkció segíti az ügyfelet abban, hogy minél gyorsabban választ kapjon kérdésére.  A menürendszer – amely, többnyelvű is lehet - segítségével kiválaszthatja, hogy pontosan mire van szüksége, így egyből a hozzáértő kollégához kerülhet a megkeresése. A rendszer automatizálható is, hiszen ha sokan feltették már azt a kérdést előttünk, a rendszer kész válaszokkal áll a rendelkezésünkre, […]

Read

Bravonet ügyfélrendezvény a Danubia Szalonban

2024. november 28.-án a Danubia Szalonban tartott különleges, hagyományteremtő ügyfélrendezvényt a Bravonet kft. Az est középpontjában a Danubia Zenekar Ütőegyüttes koncertje állt, amely magával ragadó előadásával teremtett meghitt és ugyanakkor izgalmas hangulatot. A zenészek először világ különböző tájairól érkező dallamokkal varázsolták el a hallgatóközönséget, végül pedig – advent közeledtével – felcsendültek a már jól ismert […]

Read

A hatékony riporting és ügyfélszolgálat kapcsolata

Az ügyfélszolgálati központok működésében fontos a folyamatos visszajelzés, a nyomon követés, a begyűjtött adatok elemzése. Ezen adatok feldolgozásának legegyszerűbb módja a riporting. A riporting egy olyan folyamat, amely a beérkező nyers adatokat alakítja át könnyen érthető információkká, így ezekből különböző teljesítménymutatók (KPI-ok) készíthetők, illetve segíthetik a döntési folyamatokat. Mire figyeljünk a riporting során? A riporting […]

Read

A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében

A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében A modern ügyfélszolgálati tevékenység során kiemelkedő fontosságú, hogy mérhető eredményekkel rendelkezzünk, amelyek alapján javíthatjuk és finomíthatjuk a szolgáltatásainkat. Ebben a kontextusban a Kulcsfontosságú Teljesítménymutatók (KPI-ok) jelentős szerepet játszanak. (A KPI-ok azok az alapvető mérőszámok, amelyek segítenek az erőforrások optimális kihasználásában és az ügyfélélmény javításában). Az ügyfélszolgálati központok hatékonyságának és […]

Read

Ifjú Kócsagőr Program – első rész

A környezet- és természetvédelem nemcsak a magánszemélyek, hanem a cégek életében is kiemelt szerepet játszik. Fontos, hogy gyermekeinket is a természet szeretetére és megvédésére neveljük. A Bravonet Kft. által is támogatott Ifjú Kócsagőr Program (célja a fiatal természetvédelmi őrök szakmai képzésének támogatása, az őrszolgálati munka népszerűsítése és a természet megóvására való elköteleződés erősítése) kifejezetten a […]

Read

A kalandok folytatódnak, irány a cirkusz!

A visegrádi aktív kikapcsolódás után, a Fővárosi Nagycirkuszba látogatott el a Krízis alapítvány gyermekotthonának 15 kis lakója a Bravonet Kft. jóvoltából. „Stars like pins on the sky”, azaz „Csillagok, égbeli tűk”, állt a belépőjegyen. A gyerekek kíváncsian találgatták, hogy vajon mit takar az előadás címe és már számolgatták, hányat kell még aludni, hiszen volt olyan […]

Read

Irány Visegrád!

A társadalmi felelősségvállalás, az elesettek megsegítése kiemelt szerepet játszik a Bravonet Kft. életében. 2024 májusának végén a Krízis alapítvány Gyermekotthona keresett meg bennünket egy szívhez szóló levéllel: 15 gyermek és édesanya számára kértek segítséget. Nem nagy dolgot, csupán egy-egy nap mosolyt szerettek volna csalni az otthon lakóinak arcára. Mint ahogy korábban, most is igent mondtunk a […]

Read

Mi így építünk csapatot - Piknik a Filozófusok kertjében

2024.06.05-én az előző napok esős időjárása után végre a nap is kisütött. A Filozófusok kertjében a reggeli fűben még csillogtak a vízcseppek, mikor a party szervezők megérkeztek, hogy az utolsó simításokat is elvégezzék. Hivatalosan 9-től kezdődött ez a munkanap, de a kollégák már fél 9-kor elkezdtek gyülekezni. Az autót letéve, volt, aki biciklivel, volt, aki […]

Read

Hello nyár!

Május utolsó hetében a BravoGroup Holding-hoz tartozó cégekkel karöltve a Bravonet Kft. hivatalosan is megnyitotta a nyarat a munkatársak számára. Hot-dog, rántott húsos szendvics, fagyi és limonádé várta egész nap az irodában bent lévő kollégákat. Pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt. A mára már klasszikussá vált idézet kiválóan mutatja, hogy nálunk is a pisztácia fagyi […]

Read

Do you speak English?

Do you speak English? Yes, I do. But if not, we will help. This could also be the motto of the Bravonet Ltd. towards its employees. In business, regardless of company size or form, knowledge of English is crucial as it is the common language with many partners. At Bravonet, we believe that we can expect excellent performance from our employees only if

Read

ISO 9001 and ISO 14001 certificates since 12 year

A Bravonet Kft. kiemelt fontosságúnak tartja működésének átláthatóságát és a partnerekkel való sikeres együttműködését épp úgy, mint a kollégák munka-magánélet egyensúlyának biztosítását. Ezt nem csak a sikeres partnerkapcsolatok és a dolgozók lojalitása bizonyítja, hanem az immár 12 éve folyamatosan jelen levő minőségbiztosítási rendszer is.

Read

Avaya PCC – Tegyünk együtt különbséget

2023.06.25 és 28. között, Prágában rendezte meg az Avaya a szokásos évi PCC konferenciáját, ahol a céget képviselő kollégák találkozhattak üzleti partnereikkel.  A konferencia fő mottója a „together we make the difference”, azaz tegyünk együtt különbséget volt. Ha röviden foglalnánk össze az eseményt, akkor: növekedés, újdonságok és felhő mindenek felett. Természetesen ettől sokkal több mindenről […]

Read

Intelligens hangfelismerés az ügyfélszolgálatoknál: valóban csökkenti a költségeket?

Az egészséges ember hallása rendkívül fejlett. A mindennapokban akár a látás segítsége nélkül (pl. telefonbeszélgetések során) is képes kiszűrni a zajból a számára fontos hangokat, meg tudja becsülni a beszélő nemét, életkorát, érzelmi állapotát, valamint értelmezni tudja az üzenetet és válasz reakciókat is tud adni. Ha az ember ennyire jó ebben, akkor mit tudhat ma […]

Read

Online csoportmunka: 5 tipp, hogy növelje dolgozói teljesítményét!

Az elmúlt évek mindenki által jól ismert eseményei a munka világában jelentős eltolódást eredményeztek az otthoni munkavégzés felé, a munkavállalók egyidejű irodai jelenlétének minimalizálása irányába. Bár bizonyos ágazatok esetében korábban sem volt ismeretlen a távmunka és ezzel együtt az online csoportmunka fogalma, de döntő többségünk számára a munkavégzés ilyen formája egy abszolút ismeretlen területnek számított […]

Read

A Bravonet Kft. társadalmi szerepvállalása

Hitünk szerint A Bravonet Kft. cégfilozófiájában kiemelt szerepet játszik a társadalmi szerepvállalás (CSR), legyen az hátrányos helyzetű csoportok támogatása, vagy éppen egy kulturális rendezvénysorozat mecénási szerepköre. Hiszünk abban, hogy intellektuális érzékenységgel, széleskörű látásmóddal és haladó gondolkodással reagálunk a minket körülvevő aktuális társadalmi problémákra és ennek jegyében szervezünk saját, helyi szintű akciókat. Fontosnak tartjuk ezen megmozdulások […]

Read

A VoIP technológia előnyei - ügyfélszolgálat a felhőből

Rugalmasság. Azonnali rendelkezésre állás. Kedvező ár. Ezeket a kifejezéseket bármikor szívesen halljuk, főleg, ha vállalkozásunk fejlesztéséről van szó. Ráadásul ebben az esetben nem is kell kettőt választanunk a felsoroltak közül! Áttekintés A nagysebességű informatikai hálózatok térnyerésével okafogyottá vált a dedikált telefonos hálózat kiépítése és fenntartása. A VoIP (Voice over Internet Protocol) azt jelenti, hogy a […]

Read

IP telefon cége szolgálatában: a költséghatékony kommunikáció feltétele

Honnan indultunk? Az IP telefonok elterjedése előtt, a hagyományos telefónia világában külön kiépített rézalapú telefonos hálózat látta el az analóg/digitális készülékeket, melyek szeparáltan kerültek kiépítésre a számítógépes hálózattól. A telefonok fizikai költöztetése nem bizonyult egyszerű feladatnak, mert a laikusok számára beazonosíthatatlan, speciális kötőszerszámot igénylő rendezőkön kellett azokat átkötni.    A számítógépek és szerverek erőforrásainak robbanásszerű […]

Read

Text To Speech - 9 ok, amiért szintlépés az ügyfélélményben!

A cím talán túlzó, viszont a Text To Speech (TTS) - azaz a beszédszintézis – sokat segíthet egy ügyfélszolgálat működtetésében. Természetesen vannak olyan speciális területek mit például látássérültek való kommunikáció, ahol új lehetőséget nyit vagy a például az autók üzenet felolvasó kényelmi funkciói amelyek terjedése segít a gépi hangtól való idegenkedés leküzdésében. Ez a bejegyzés […]

Read

Call center vagy Contact center? Teljes útmutató a minőségi ügyfélélményhez

Mi is az a Call center? Egy olyan cég, szervezeti egység, szolgáltatás, ahol viszonylag sok dolgozó viszonylag sok ügyfél megkeresését kezeli, egy cég, egy márka, egy termék, vagy egy szolgáltatás nevében. Magyarországon a Call centerek jelentősebb terjedése a 90-es években kezdődött. A kétezres években pedig az internet elterjedésével párhuzamosan újabb csatornákat kapcsoltak be a telefonos […]

Read

Mire figyeljen Avaya partner kiválasztásánál?

Viszonylag gyakran szembesülünk azzal a helyzettel, hogy egy számunkra kívánatos IT megoldás kapcsán keresünk megfelelő partnert, beszállítót, aki nem csupán dobozt mozgat, hanem szakértő partnerként tud támogatást nyújtani a megoldás bevezetése során. Nem egyszerű kérdés ez egy Avaya partner kiválasztásánál sem. Minősített Avaya partner Hol keressünk Avaya partnert? Vitán felül áll, hogy célszerű az Avaya […]

Read

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Privacy policy