Mérünk, hogy fejlesszünk

Hangrögzítés és minőségbiztosítás

Amit tudunk mérni, azon tudunk fejleszteni. Az ügyfélhívások rögzítése és elemzése, az ügyintézők munkájának nyomonkövetése kulcsfontosságú a javítandó területek azonosításához és fejlesztéséhez.
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>

Minőség az első helyen

A hangrögzítés és az ügyintézői munkafolyamatok minőségbiztosítása elengedhetetlen feltétele az ügyfélszolgálatok hatékony működésének: segíti az előírásoknak való megfelelést, üzleti összefüggéseket tár fel és emeli az ügyfélkommunikáció színvonalát.

Avaya Workforce Engagement: 
Teljes körű megoldás

Az ügyfelek elvárásai egyre növekednek, érje el őket a számukra legideálisabb csatornán: omnichannel kommunikáció a kiemelkedő ügyfélélményért.

magNETofon: 
hangrögzítés rugalmasan

A felkészült munkaerő az ügyfélelégedettség alapja: automatizált munkafolyamatok, tudás alapú híváselosztás és komplex analitika segíti ügyintézőit!

NICE AIR & Engage:
Minőség minden csatornán

Teret adunk a növekedésnek: skálázható megoldást biztosítunk, zökkenőmentes rendszerintegrációval és távmunka megoldásokkal.

Kapcsoljon magasabb fokozatra!

Éljen a modern technológia előnyeivel! Mindenben számíthat szakértelmünkre: teljes körű infokommunikációs megoldásokat szállítunk, fejlesztünk és üzemeltetünk!
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>

Avaya Workforce Engagement:
teljes körű megoldás

Az Avaya Workforce Engagement rendszere teljes körű megoldást nyújt a hangrögzítés és a minőségbiztosítás kihívásaira: minden ügyfél interakciót nyomonkövet, nem csak a hangot, de a képernyőfelvételt is rögzíti, tárolja és teljesítmény menedzsmentre is kitűnően alkalmas: a rögzített kommunikációt a supervisor űrlapok és pontozás segítségével értékeli és az értékelés visszacsatolható az ügyintézőnek, továbbá e-learning és coaching funkcionalitás segíti, hogy ne csak azonosítsa a javítandó területeket, de a leghatékonyabban fejlessze is azokat cégével.
Hang- és képernyőrögzítés
Nyomonkövethet minden ügyfélinterakciót, és azonnali ügyfélvisszajelzéseket is gyűjthet gyors és dinamikus kérdőívekkel.
Élvonalbeli technológia
Adatból információ: tárja fel az üzleti összefüggéseket és azonosítsa a fejlesztendő területeket.
Teljesítménymenedzsment
Amit tudunk mérni, azon tudunk fejleszteni is: teljesítménymenedzsment coaching és elearning funkciókkal.
Skálázható hangrögzítés:
akár 200 csatorna rögzítése egyetlen berendezésben
Hangrögzítés az ügyfélpultnál, IP alapú vezetékes és mobil kommunikációra

MagNETofon termék:
Hangrögzítés rugalmasan

A Bravonet rendszere kitűnő megoldás a VoIP kommunikáció rögzítésére, rugalmasan bővíthető, könnyedén integrálható vállalatirányítási rendszerekbe és minimális karbantartást igényel.
A rögzítés mellett több archiválási megoldással is rendelkezik, amellyel minden ügyféligényt ki tud szolgálni.
Automatikus archiválás és rendszerfelügyelet

Lépéselőny cégének

Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!

NICE AIR & Engage:
Minőség minden csatornán

A NICE AIR & Engage megoldása omnichannel rögzítést tesz lehetővé, hogy minden kommunikációs csatornán biztosítsa a kifogástalan minőséget: jövőálló technológia és valós idejű adatelemzés segíti, hogy minden ügyfél interakcióból értéket teremtsen és folyamatosan fejlessze az ügyfélkommunikációt.
Valós idejű analitka
Döntéstámogatás gyorsan és hatékonyan, minden csatornán: jövőálló technológia cége szolgálatában.
Egyszerű integráció
A rögzítési szolgáltatások zökkenőmentesen integrálhatóak az üzleti folyamatokba és kompatibilisek számos contact center infrastruktúrával.
GDPR megfelelés
Az Engage platformhoz kapcsolódó Compliance Center megoldással gyorsan és egyszerűen megfelelhet az előírásoknak.

Tegye sikeresebbé ügyfélszolgálatát!

Hangrögzítési és minőségbiztosítási megoldások: emelje az ügyfélkommunikáció színvonalát!

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató