Megtaláljuk a hangot ügyfeleivel
Hang alapú technológiák:
közösen az élvonalban
A sikeres ügyfélkezelési stratégiához elengedhetetlen a legkorszerűbb hang alapú technológiák bevezetése: alakítsa ki velünk a jövő ügyfélszolgálatát!
Stabil technológiai háttér, előtérben az ügyfélélmény
Hatékonyságnövelés dolgozóinak, biztonság céges adatainak, élmény ügyfeleinek: hang alapú technológiáink segítségével könnyen lépést tarthat a változó ügyféligényekkel: segítünk megtalálni a közös hangot!
Bravonet: hatékonyságnövelés beszédszintézissel (TTS)
A Bravonet gyors rendelkezésre állással segít komplett IVR szövegkönyvek szintetizált beszédhanggá alakításában, (text-to-speech, TTS) két nyelven, akár 1 munkanapon belül.
NICE RTA: Biztonság
és hangazonosítás
A NICE RTA megoldása valós idejű autentikációval segíti az egyszerűbb és biztonságosabb hangazonosítást és a hatékony csalásmegelőzést.
Nuance Modern Voice:
AI-vezérelt ügyfélkezelés
A Nuance piacvezető az AI-vezérelt hang alapú technológiák fejlesztésében: gépi hang az ember szolgálatában.
Kapcsoljon magasabb fokozatra!
Éljen a modern technológia előnyeivel! Mindenben számíthat szakértelmünkre: teljes körű infokommunikációs megoldásokat szállítunk, fejlesztünk és üzemeltetünk!
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>
Hatékonyságnövelés
az IVR rendszerben
A szintetizált beszédhang legnagyobb előnye, hogy professzionális és egységes ezáltal jelentősen gyorsabb az IVR rendszer szövegkönyvének felmondására. Gépi hang, ami kiküszöböli az emberi hiányosságokat: nem kell többé függeni a felmondó személy elérhetőségétől, egészségi állapotától, nyelvtudásától.
A Bravonet gyors rendelkezésre állással segít komplett IVR szövegkönyvek beszédhanggá alakításában, két nyelven, akár 1 munkanapon belül.
Egységes minőség
Technológiai korszerűség és professzionális gépi hang garantálja a kifogástalan minőséget.
Rugalmasság és gyorsaság
Gyors rendelkezésreállás, hanganyagok gyártása akár 1 munkanapon belül, cége igényeire szabva.
Többnyelvűség
Többnyelvű (magyar, angol és más nyelvek) IVR rendszerek kialakítása és menedzsmentje
Könnyű skálázhatóság, rejtett költségek nélkül
Hatékony csalásmegelőzés: hangbiometrika és viselkedésalapú azonosítás
Biztonság és hangazonosítás
A NICE RTA megoldása valós idejű autentikációval segíti az egyszerűbb és biztonságosabb hangazonosítást az ügyfélmegkeresések kezelésében és segíti a hatékony csalásmegelőzést a gyanús hívások automatikus detektálásával és valós idejű értesítésekkel és riasztásokkal, a csalók hangjának automatikus feketelistázásával.
Lépéselőny cégének
Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!
Nuance Modern Voice:
AI-vezérelt ügyfélkezelés
A Nuance piacvezető a hang alapú technológiák fejlesztésében, a gépi hangot hatékonyan az ember szolgálatába állítja: mesterséges intelligenciával megtámogatott ügyfélkezelés, fejlett analitikai képességek és élvonalbeli funkcionalitás segít, hogy megtalálja a közös hangot ügyfeleivel.
Automatikus beszédfelismerés
Szintlépés az ügyfélélményben: a Nuance Recognizer lehetővé teszi az intuitív és felhasználóbarát önkiszolgálást és a személyre szabott kommunikáció kialakítását.
Beszédszintézis
A Nuance Vocalizer biztosítja a fejlett, automatizált gépi hangot az IVR rendszerben és egyéb platformokon, így erősítve az ügyfélközpontú kommunikációt.
Analitika
A Nuance Insights riportálási és analitikai rendszere adatvizualizációval és közel valós-idejű adatelemzéssel segíti az ügyfélelégedettség növelését és az üzleti összefüggések feltárását.
Lépjen szintet a céges kommunikációban!
A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!