Ügyfélmegtartó technológiák

Contact center megoldások

Biztosítjuk a technológiai hátteret, hogy a minőségi ügyfélélmény kerüljön előtérbe: call és contact center-ek beüzemelése, fejlesztése és teljes körű üzemeltetése.
Hatékonyságnövelés
Automatizáció, erőforrás optimalizálás és analitika
Ügyfélelégedettség
Hatékonyabb elérés és jövőálló technológiák ügyfelei szolgálatában

Kapcsoljon magasabb fokozatra!

Éljen a modern technológia előnyeivel! Mindenben számíthat szakértelmünkre: teljes körű infokommunikációs megoldásokat szállítunk, fejlesztünk és üzemeltetünk!
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>

Contact center a felhőben:
Avaya OneCloud

A felhő több, mint egy tárhely: egy eszköztár, ami teljes körű megoldást nyújt minden ügyfélszolgálati kihívásra. A felhőből bármit elérhet, ezért könnyen skálázható megoldást nyújtunk, hogy teret adjunk cége növekedésének.

Hatékonyabb ügyintézők

Tehermentesítés, motiváció, sikerélmény: mindhárom tényező elengedhetetlen a hatékony munkavégzéshez és mindháromhoz megadjuk a technológiai támogatást.

Elégedettebb ügyfelek

Magasak az ügyfélelvárások, de a felhőből túlszárnyalhatja őket cégével: mesterséges intelligencia és automatizációk által támogatott élmény alapú, omnichannel contact center.

Eredményesebb ügyfélszolgálat

Teret adunk a növekedésnek: skálázható megoldást biztosítunk, egyedi rendszerintegrációkkal és home office kiépítésével.

Munkaerő optimalizálás

Az ügyfélelégedettséget hosszú távon kizárólag motivált és felkészült contact center ügyintézőkkel tudjuk növelni, ezért minden technológiai feltételt megadunk, hogy dolgozói ki tudják hozni magukból a maximumot.
Hatékonyabb automatizált munkavégzés a mindennapokban
Hosszú távú versenyképesség cégének

Piacvezető partnerek

AVAYA, NICE és PhiDivisio partnereink megoldását cége igényeire finomhangoljuk: kiemelt gyártói partnerként minden egyedi kérést megvalósítunk.

Jövőálló technológia

Mesterséges intelligenciával és automatizációkkal támogatott erőforrás menedzsmentet biztosítunk.

Kiterjedt funkcionalitás

Erőforrás optimalizáló rendszeres, kiterjedt funkcionalitással: műszakbeosztás, forgalom előrejelzés, szünetvezénylő és tudás mátrix.

Hanggal kapcsolatos
megoldások

Hangrögzítés, minőségbiztosítás

Hangrögzítés, minőségbiztosítás

Amit tudunk mérni, azon tudunk javítani: ez igaz az ügyfélkapcsolatok terén is. A beszélgetések nyomonkövetése és rögzítése elengedhetetlen, hogy pontos képet kapjunk a javítandó területekről és növeljük az ügyfélelégedettséget.

Teljes körű megoldás

Hangrögzítés, tárolás és archiválás a teljes körű törvényi megfelelőségért és a maximális hatékonyságért.

Minőség az első helyen

Valós idejű nyomonkövetés, omnichannel támogatás, hogy minden pillanatban, minden csatornán elérje ügyfeleit.
Hanganalítika és minőségbiztosítás

Hanganalitika és minőségbiztosítás

Hang- és adatelemzési platform, fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal. A rendszer digitálisan tárolt hanganyagokat és egyéb, az ügyfél rendszereiből származó adatokat dolgoz fel és elemez, folyamatos és kontrollált fejlődést és magasabb színvonalú ügyfélkezelést biztosítva.

Piacvezető gyártók

Az Avaya, NICE és az Xdroid VoiceAnalytics partnereiként élvonalbeli technológiákkal dolgozunk.

Minőség az első helyen

Növelje az ügyfélelégedettséget és motiválja ügyintézőit egyszerre!
Hang alapú technológiák (TTS, ASR, azonosítás)

Hang alapú technológiák: TTS, ASR, hangazonosítás

Hatékonyságnövelés dolgozóinak, biztonság céges adatainak, élmény ügyfeleinek: hang alapú technológiánk segítségével könnyen lépést tarthat a változó ügyféligényekkel! Piacvezető gyártók, stabil szakértelem, jövőálló technológiák.

Biztonság és
hangazonosítás

Hatékony csalásmegelőzés, hangbiometrika és viselkedés alapú hívásazonosítás.

Automatizált és AI-vezérelt ügyfélmenedzsment

Tehermentesítse dolgozóit és maximalizálja az ügyfélelégedettséget.
Hangrögzítés, minőségbiztosítás
Hanganalítika és minőségbiztosítás
Hang alapú technológiák (TTS, ASR, azonosítás)

Hangrögzítés, minőségbiztosítás

Amit tudunk mérni, azon tudunk javítani: ez igaz az ügyfélkapcsolatok terén is. A beszélgetések nyomonkövetése és rögzítése elengedhetetlen, hogy pontos képet kapjunk a javítandó területekről és növeljük az ügyfélelégedettséget.

Teljes körű megoldás

Hangrögzítés, tárolás és archiválás a teljes körű törvényi megfelelőségért és a maximális hatékonyságért.

Minőség az első helyen

Valós idejű nyomonkövetés, omnichannel támogatás, hogy minden pillanatban, minden csatornán elérje ügyfeleit.

Hanganalitika és minőségbiztosítás

Hang- és adatelemzési platform, fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal. A rendszer digitálisan tárolt hanganyagokat és egyéb, az ügyfél rendszereiből származó adatokat dolgoz fel és elemez, folyamatos és kontrollált fejlődést és magasabb színvonalú ügyfélkezelést biztosítva.

Piacvezető gyártók

Az Avaya, NICE és az Xdroid VoiceAnalytics partnereiként élvonalbeli technológiákkal dolgozunk.

Minőség az első helyen

Növelje az ügyfélelégedettséget és motiválja ügyintézőit egyszerre!

Hang alapú technológiák: TTS, ASR,
hangazonosítás

Hatékonyságnövelés dolgozóinak, biztonság céges adatainak, élmény ügyfeleinek: hang alapú technológiánk segítségével könnyen lépést tarthat a változó ügyféligényekkel! Piacvezető gyártók, stabil szakértelem, jövőálló technológiák.

Biztonság és
hangazonosítás

Hatékony csalásmegelőzés, hangbiometrika és viselkedés alapú hívásazonosítás.

Automatizált és AI-vezérelt ügyfélmenedzsment

Tehermentesítse dolgozóit és maximalizálja az ügyfélelégedettséget.

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Kampánymenedzsment

Érje el ügyfeleit a számukra legideálisabb kommunikációs csatornán: lehetőséget biztosítunk automata és multimédia kampányok lebonyolítására is, hogy a komplex megkereséseknek, az erőforrás menedzsment kihívásainak és a változó ügyféligényeknek is meg tudjon felelni cégével.
Ügyfélkezelési stratégiák és kampánytípusok
Automatizáció, analitika és adatvizualizáció
Felhasználóbarát munkafelület és rendszerintegráció

Ügyintézői környezet

Ügyintézői munkafelület

Ügyintézői munkafelület

Egy átlátható ügyintézői felületen minden elérhető. Hang és webchat csatornák nyomonkövetése, ügyintézői állapot és csoport kezelése, beépített, előre definiált valós idejű wallboard-ok és a személyre szabható kijelző segíti az átláthatóságot és a hatékony munkavégzést.

Felhasználóbarát

Átlátható dashboard-ok és adatvizualizáció, könnyű kezelhetőség.

Valós idejű nézet

Ügyintézői idővonal, valós idejű fali táblák: a jelen összefüggései segítenek a jövő stratégiájában.
Ügyintézői munkakörnyezet

Ügyintézői munkakörnyezet: 
hangelfedés

Az ügyfélbeszélgetésekbe beszűrődő külső hanghatások negatívan befolyásolhatják, mind az ügyfél megértését, mind az ügyintéző munkáját. A fehérzaj elfedi a környezet hangjait, így biztosítva a minőségi és zavartalan kommunikációt.

Hatékonyságnövelés

Növelje ügyintézői teljesítményét hangelfedéssel: fehér zaj megoldás a maximális hatékonyságért!

Biztonság

Védje privát beszélgetéseit és bizalmas üzleti információt és feleljen meg a törvényi előírásoknak!
Ügyintézői munkafelület
Ügyintézői munkakörnyezet

Ügyintézői munkafelület

Egy átlátható ügyintézői felületen minden elérhető. Hang és webchat csatornák nyomonkövetése, ügyintézői állapot és csoport kezelése, beépített, előre definiált valós idejű wallboard-ok és a személyre szabható kijelző segíti az átláthatóságot és a hatékony munkavégzést.

Felhasználóbarát

Átlátható dashboard-ok és adatvizualizáció, könnyű kezelhetőség.

Valós idejű nézet

Ügyintézői idővonal, valós idejű fali táblák: a jelen összefüggései segítenek a jövő stratégiájában.

Ügyintézői munkakörnyezet: 
hangelfedés

Az ügyfélbeszélgetésekbe beszűrődő külső hanghatások negatívan befolyásolhatják, mind az ügyfél megértését, mind az ügyintéző munkáját. A fehérzaj elfedi a környezet hangjait, így biztosítva a minőségi és zavartalan kommunikációt.
Hatékonyságnövelés
Növelje ügyintézői teljesítményét hangelfedéssel: fehér zaj megoldás a maximális hatékonyságért!
Biztonság
Védje privát beszélgetéseit és bizalmas üzleti információt és feleljen meg a törvényi előírásoknak!

Lépéselőny cégének

Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!
Egyedi igényekre szabható megjelenés
Automatizált riportkészítés és küldés

Riportok és analitika

Teljesen cége igényeire tudjuk finomhangolni a riportálási funkciókat: modern megjelenés, saját céges logóval és színvilággal, személyre szabható riportok, de előre definiált sablonok is rendelkezésre állnak, és megoldható az automatizált riport készítés és küldés email-ben.

Jövőálló szakértelem, változó igényekre

Egyedi fejlesztések és integrációk

Hosszú távra tervezünk ügyfeleinkkel, ezért tapasztalatból tudjuk, hogy nincsenek sablonmegoldások, a dobozos termékek funkcionalitásán túl felmerülhetnek egyedi elképzelések is.
Stabil szakértői tudással, gyors rendelkezésre állással válaszolunk cége és ügyfelei változó igényeire: egyedi fejlesztések, rendszerintegrációk a hosszú távú versenyképességért.

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató

chevron-down