Közelebb hozzuk ügyfeleit
Kampány menedzsment
Érje el ügyfeleit a számukra legideálisabb kommunikációs csatornán: automatizált megkeresések és komplex kampány stratégiák a Bravonet saját fejlesztésű kampánymenedzsment rendszerében.
A legrövidebb út ügyfeleihez:
KaLLER, a Bravonet fejlesztése
A hatékony ügyfélkezelési stratégia alapja a kétirányú kommunikáció, ebben segít kampánymenedzsment rendszerünk, hogy ne csak az ügyfélmegkeresések kezelésében, de az ügyfelek elérésében is sikeres legyen cégével!
Stratégia
A rendszeren belül kampánytípusok határozzák meg a bejövő és kimenő megkeresések kezelésének módját.
Erőforrás optimalizálás
A kampányhoz rendelt adatok feldolgozásával a rendszer automatikusan lebonyolítja a megkereséseket, így csúcsidőszakokban is menedzseli a megkereséseket.
Rendszerintegráció
Integrálhatóak az ERP/CRM rendszerekből származó adatforrások, amelyek alapján finomhangoljuk a kampányok működését.
Kampánystratégiák
A rendszeren belül kampánytípusok határozzák meg a bejövő és kimenő megkeresések kezelésének módját. Lehetőséget biztosítunk automata és multimédia kampányok lebonyolítására is, hogy a komplex megkereséseknek, az erőforrás menedzsment kihívásainak és a változó ügyféligényeknek is meg tudjon felelni cégével.
Tömeges hívásindítás
A rendelkezésre álló statisztikai adatok és erőforrások (ügyintézők) képezik a túlhívási stratégiák (predikció) alapját, biztosítva a maximális hatékonyságot.
Komplex megkeresések kezelése
Felkészülést igénylő kampányok esetén az ügyintéző automatikusan megkapja a következő kezelendő megkeresés adatait.
Riportok és monitorozás
Az adminisztrátori felületen keresztül lehetőség van különböző riportok lekérdezésére. Ezek lehetnek a rendszer aktuális állapotát tükröző, illetve adott időintervallumra vonatkozó összesítő riportok.
Erőforrás optimalizálás
A kampányhoz rendelt adatok feldolgozásával a rendszer automatikusan lebonyolítja a megkereséseket, így csúcsidőszakokban is menedzseli a megkereséseket, tehermentesítve az ügyintézőket.
Erőforrás optimalizálás visszahíváskezeléssel, az ügyintézők átcsoportosításával és automata kampánykezeléssel.
Értesítések és üzenetkezelés
A kontakt értesítése automatikusan megtörténhet a SMS-ben vagy e-mailben a hívás előtt vagy után a kontakt listában konfigurált értesítési szabályok alapján.
Visszahíváskezelés
A szokásos kampány funkciókon túl, erőforrás hiány esetén a supervisoroknak szóló riasztás funkció segíti a visszahívás időpontok betartását.
Kérdőívek
Az egyes hívások kezeléséhez a kampányhoz forgatókönyek nyújtanak segítséget az ügyintézőknek, biztosítva az egységes keretet az információ közléséhez vagy begyűjtéséhez
Lépjen szintet a céges kommunikációban!
A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!
Rendszerintegráció
Integrálhatóak az ERP/CRM rendszerekből származó adatforrások, amelyek alapján finomhangoljuk a kampányok működését.
Biztosítjuk a külső adatforrásokból származó automatizált importálást: fájl, WebService és adatbázis alapú integráció.
Tömeges kontaktbetöltés, módosítás és lezárás
Tömeges kontakt export hálózatra
Egyedi, valós idejű kontaktbetöltés, módosítás és lezárás