Ügyfélmegtartás egyszerűen

Contact center a felhőben

Ügyfélszolgálat a felhőben, ügyfélelégedettség az egekben: biztosítjuk a technológiai hátteret, hogy a minőségi ügyfélélmény kerüljön előtérbe.
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>

A sikeres ügyfélszolgálatok eszköztára:
Avaya OneCloud

A felhő több, mint egy tárhely: egy eszköztár, ami teljes körű megoldást
nyújt minden ügyfélszolgálati kihívásra. A felhőből bármit elérhet.

Elégedettebb ügyfelek

Az ügyfelek elvárásai egyre növekednek, érje el őket a számukra legideálisabb csatornán: omnichannel kommunikáció a kiemelkedő ügyfélélményért.

Motiváltabb ügyintézők

A felkészült munkaerő az ügyfélelégedettség alapja: automatizált munkafolyamatok, tudás alapú híváselosztás és komplex analitka segíti ügyintézőit!

Rugalmasabb munkavégzés

Teret adunk a növekedésnek: skálázható megoldást biztosítunk, zökkenőmentes rendszerintegrációval és távmunka megoldásokkal.

Lépéselőny cégének

Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!

Elégedettebb ügyfelek:
minőségi élményt nyújtunk

Magasak az ügyfélelvárások, de a felhőből túlszárnyalhatja őket cégével. Érje el őket a számukra legideálisabb csatornán: webchat, email, hang- és videóhívás, közösségi média.
Minden platform egységesen, egy helyről kezelhető, a felhőből: teljes körű omnichannel contact center élményt biztosítunk, hogy közelebb hozzuk ügyfeleit!

Motiváltabb ügyintézők: sikerélményt adunk

Az ügyintézőket háromféleképpen is tudja motiválni felhő alapú megoldásunk:
  1. Tehermentesítjük őket automatizálható munkafolyamatokkal.

  2. Felkészítjük őket a megkeresésekre: tudás alapú híváselosztás és előnézeti tárcsázó, ami értékes információt biztosít az ügyfelekről már a hívás megkezdése előtt.

  3. Mérhetővé és visszakövethetővé tesszük a teljesítményüket, hogy fejlődni tudjanak.

Automata önkiszolgálás: IVR

Teherementesítse ügyintézőit: élvonalbeli technológia az ügyfelek szolgálatában.

Komplex analitika és
minőségbiztosítás

Teljesítménymenedzsment hívás- és képernyőfelvétel elemzéssel, valós idejű insight-okkal.

Tudás alapú híváselosztás

Mindig a legfelkészültebb ügyintézőhöz irányítható az adott ügyfélmegkeresés a mesterséges intelligencia segítségével.

Eredményesebb ügyfélszolgálat:
teret adunk a növekedésnek

Innovatív felhős contact center megoldásunk segítségével hosszú távú versenyelőnyre tehet szert, felkészítjük cégét a szintlépésre: zökkenőmentes integráció a már meglévő rendszerekkel, rugalmas skálázhatóság, költséghatékony együttműködés az irodában és a távolból is.
Egységesített kommunikáció
Egy ügyintézői felületen elérhető minden fontos ügyfélinformáció, valós időben, rálátást nyújtva az üzleti összefüggésekre.
Távmunka
Ügyfélkezelés a távolból: kollégái helytől függetlenül is hatékonyan dolgozhatnak megszakítás nélkül, kifogástalan minőségben!
Skálázhatóság
Rugalmas növekedés, rejtett költségek nélkül: nincs szükség egyéb szoftvermegoldásokra vagy hardver tartozékokra - a felhőből bármit elérhet!

Demo verzió

Vegye fel velünk a kapcsolatot és szerezzen tapasztalatot első kézből!

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató