Ismerje meg együttműködéseinket!

Referenciáink

15+ éves tapasztalattal rendelkezünk az IT megoldások és szolgáltatások területén, számos magyar és nemzetközi referenciával.

Partnerkapcsolatokban gondolkodunk

Hazai és nemzetközi tapasztalat

Változatos rendszerintegrátori és fejlesztői tapasztalattal rendelkezünk, kiemelten a telekommunikáció és a bankszektor területén.
Teljes körű támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, hogy biztosítsuk a stabil technológiai hátteret, ezáltal megalapozva a hosszútávú versenyképességet. Az elmúlt két évtizedben, több, mint 100 szerződéses ügyfél bizalmát sikerült elnyerni és megtartani.

Referenciáink

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Blog

Bravonet üzleti reggeli – A vénaszkenner és ami mögötte van

Elolvasom
2023. szeptember 12-én „Biometrikus beléptetés és azonosítás” címmel, egy üzleti reggeli keretében ismerhették meg jelenlegi és leendő partnereink a Bravonet Kft. portfóliójának legújabb tagjait: a BLogin, a Gatekeeper és a StadiumGuard megoldásokat. És hogy mi a közös bennük? Mindegyik biometrikus azonosításon alapszik és vénaszenzort használ az azonosításhoz. A délelőtt 9 órás kezdési időpontkor már látható […]

Avaya PCC – Tegyünk együtt különbséget

Elolvasom
2023.06.25 és 28. között, Prágában rendezte meg az Avaya a szokásos évi PCC konferenciáját, ahol a céget képviselő kollégák találkozhattak üzleti partnereikkel.  A konferencia fő mottója a „together we make the difference”, azaz tegyünk együtt különbséget volt. Ha röviden foglalnánk össze az eseményt, akkor: növekedés, újdonságok és felhő mindenek felett. Természetesen ettől sokkal több mindenről […]

Intelligens hangfelismerés az ügyfélszolgálatoknál: valóban csökkenti a költségeket?

Elolvasom
Az egészséges ember hallása rendkívül fejlett. A mindennapokban akár a látás segítsége nélkül (pl. telefonbeszélgetések során) is képes kiszűrni a zajból a számára fontos hangokat, meg tudja becsülni a beszélő nemét, életkorát, érzelmi állapotát, valamint értelmezni tudja az üzenetet és válasz reakciókat is tud adni. Ha az ember ennyire jó ebben, akkor mit tudhat ma […]

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató