Ismerje meg együttműködéseinket!

Referenciáink

15+ éves tapasztalattal rendelkezünk az IT megoldások és szolgáltatások területén, számos magyar és nemzetközi referenciával.

Partnerkapcsolatokban gondolkodunk

Hazai és nemzetközi tapasztalat

Változatos rendszerintegrátori és fejlesztői tapasztalattal rendelkezünk, kiemelten a telekommunikáció és a bankszektor területén.
Teljes körű támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, hogy biztosítsuk a stabil technológiai hátteret, ezáltal megalapozva a hosszútávú versenyképességet. Az elmúlt két évtizedben, több, mint 100 szerződéses ügyfél bizalmát sikerült elnyerni és megtartani.

Referenciáink

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Blog

Call center vagy Contact center? Teljes útmutató a minőségi ügyfélélményhez

Elolvasom
Mi is az a Call center? Egy olyan cég, szervezeti egység, szolgáltatás, ahol viszonylag sok dolgozó viszonylag sok ügyfél megkeresését kezeli, egy cég, egy márka, egy termék, vagy egy szolgáltatás nevében. Magyarországon a Call centerek jelentősebb terjedése a 90-es években kezdődött. A kétezres években pedig az internet elterjedésével párhuzamosan újabb csatornákat kapcsoltak be a telefonos […]

Mire figyeljen Avaya partner kiválasztásánál?

Elolvasom
Viszonylag gyakran szembesülünk azzal a helyzettel, hogy egy számunkra kívánatos IT megoldás kapcsán keresünk megfelelő partnert, beszállítót, aki nem csupán dobozt mozgat, hanem szakértő partnerként tud támogatást nyújtani a megoldás bevezetése során. Nem egyszerű kérdés ez egy Avaya partner kiválasztásánál sem. Minősített Avaya partner Hol keressünk Avaya partnert? Vitán felül áll, hogy célszerű az Avaya […]

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató