Ismerje meg együttműködéseinket!

Referenciáink

15+ éves tapasztalattal rendelkezünk az IT megoldások és szolgáltatások területén, számos magyar és nemzetközi referenciával.

Partnerkapcsolatokban gondolkodunk

Hazai és nemzetközi tapasztalat

Változatos rendszerintegrátori és fejlesztői tapasztalattal rendelkezünk, kiemelten a telekommunikáció és a bankszektor területén.
Teljes körű támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, hogy biztosítsuk a stabil technológiai hátteret, ezáltal megalapozva a hosszútávú versenyképességet. Az elmúlt két évtizedben, több, mint 100 szerződéses ügyfél bizalmát sikerült elnyerni és megtartani.

Referenciáink

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Blog

A VoIP technológia előnyei - ügyfélszolgálat a felhőből

Elolvasom
Rugalmasság. Azonnali rendelkezésre állás. Kedvező ár. Ezeket a kifejezéseket bármikor szívesen halljuk, főleg, ha vállalkozásunk fejlesztéséről van szó. Ráadásul ebben az esetben nem is kell kettőt választanunk a felsoroltak közül! Áttekintés A nagysebességű informatikai hálózatok térnyerésével okafogyottá vált a dedikált telefonos hálózat kiépítése és fenntartása. A VoIP (Voice over Internet Protocol) azt jelenti, hogy a […]

IP telefon cége szolgálatában: a költséghatékony kommunikáció feltétele

Elolvasom
Honnan indultunk? Az IP telefonok elterjedése előtt, a hagyományos telefónia világában külön kiépített rézalapú telefonos hálózat látta el az analóg/digitális készülékeket, melyek szeparáltan kerültek kiépítésre a számítógépes hálózattól. A telefonok fizikai költöztetése nem bizonyult egyszerű feladatnak, mert a laikusok számára beazonosíthatatlan, speciális kötőszerszámot igénylő rendezőkön kellett azokat átkötni.    A számítógépek és szerverek erőforrásainak robbanásszerű […]

Text To Speech - 9 ok, amiért szintlépés az ügyfélélményben!

Elolvasom
A cím talán túlzó, viszont a Text To Speech (TTS) - azaz a beszédszintézis – sokat segíthet egy ügyfélszolgálat működtetésében. Természetesen vannak olyan speciális területek mit például látássérültek való kommunikáció, ahol új lehetőséget nyit vagy a például az autók üzenet felolvasó kényelmi funkciói amelyek terjedése segít a gépi hangtól való idegenkedés leküzdésében. Ez a bejegyzés […]

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató