A jövő ügyfélszolgálata
Virtuális Contact Center középvállalatoknak
Flexibilitás, költséghatékonyság, skálázhatóság, hatékonyabb ügyfélkiszolgálás a felhőből
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>
Virtuális Contact Center - ügyfélszolgálata sikere
felhőalapú technológiák, internetes kommunikációs eszközök
Elégedettebb ügyfelek
Az AI és automatizálás bevezetésével a válaszidők lerövidülhetnek, ami javíthatja az ügyfél-elégedettséget.
Fejlett technológiai integráció
Felhő alapú megoldások, amelyek más technolgóiákkal integrálhatók.
Kisebb ökológiai lábnyom
Kevesebb ingázással és az irodák fenntartásával kapcsolatos energiafogyasztás csökkenésével a virtuális call centerek hozzájárulhatnak a környezeti fenntarthatósághoz.
Lépéselőny cégének
Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!
Elégedettebb ügyfelek:
minőségi élményt nyújtunk
Jobb elérhetőség: A virtuális contact center lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető legyen.
Többcsatornás támogatás: Az ügyfelek kiválaszthatják a számukra legkényelmesebb csatornát, és ugyanazon a platformon keresztül kommunikálhatnak, amelyet a leginkább preferálnak.
Személyre szabott ügyfélkezelés: A virtuális contact center rendszerek integrálhatók a CRM rendszerekkel, ami lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy hozzáférjenek az ügyfelek korábbi interakcióihoz, vásárlási előzményeihez és preferenciáihoz. Ezáltal az ügyintézők személyre szabott szolgáltatást nyújthatnak, ami növeli az ügyfél elégedettségét és hűségét.
Többcsatornás támogatás: Az ügyfelek kiválaszthatják a számukra legkényelmesebb csatornát, és ugyanazon a platformon keresztül kommunikálhatnak, amelyet a leginkább preferálnak.
Személyre szabott ügyfélkezelés: A virtuális contact center rendszerek integrálhatók a CRM rendszerekkel, ami lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy hozzáférjenek az ügyfelek korábbi interakcióihoz, vásárlási előzményeihez és preferenciáihoz. Ezáltal az ügyintézők személyre szabott szolgáltatást nyújthatnak, ami növeli az ügyfél elégedettségét és hűségét.
Minden platform egységesen, egy helyről kezelhető: teljes körű omnichannel contact center élményt biztosítunk, hogy közelebb hozzuk ügyfeleit!
Motiváltabb ügyintézők: sikerélményt adunk
Az ügyintézőket háromféleképpen is tudja motiválni a virtuális contact centerrel
- Rugalmas munkakörnyezet biztosítása: A VCC lehetőséget nyújt arra, hogy az ügyintézők otthonról vagy bármilyen más helyszínről dolgozhassanak. Ez a rugalmasság növeli a munkavállalói elégedettséget és motivációt, mivel könnyebben egyensúlyban tarthatják a munka és a magánélet közötti időt.
- Teljesítményalapú ösztönzők bevezetése: A VCC rendszerek által nyújtott adatok és analitikai eszközök lehetővé teszik a vezetők számára, hogy pontosan nyomon kövessék az ügyintézők teljesítményét
- Fejlődési és képzési lehetőségek biztosítása: A VCC rendszerek gyakran tartalmaznak beépített képzési modulokat és teljesítménykövetési eszközöket. Ezek használatával az ügyintézők folyamatosan fejlődhetnek, új készségeket sajátíthatnak el, ami hosszú távon növeli az elégedettségüket és motivációjukat.
Automata önkiszolgálás: IVR
Teherementesítse ügyintézőit: élvonalbeli technológia az ügyfelek szolgálatában.
Komplex analitika és
minőségbiztosítás
Teljesítménymenedzsment hívás- és képernyőfelvétel elemzéssel, valós idejű insight-okkal.
Tudás alapú híváselosztás
Mindig a legfelkészültebb ügyintézőhöz irányítható az adott ügyfélmegkeresés a mesterséges intelligencia segítségével.
Virtuális Contact Center - Eredményesebb ügyfélszolgálat,
elégedettebb ügyfél
Innovatív virtuális contact center megoldásunk segítségével hosszú távú versenyelőnyre tehet szert, felkészítjük cégét a szintlépésre: zökkenőmentes integráció a már meglévő rendszerekkel, rugalmas skálázhatóság, költséghatékony együttműködés az irodában és a távolból is.
Könnyű integráció és testreszabhatóság
VCC rendszerek könnyen integrálhatók más vállalati rendszerekkel, pl. CRM-ekkel, ERP-kkel és egyéb üzleti alkalmazásokkal. Ez lehetővé teszi az adatáramlás és a munkafolyamatok optimalizálását.
Távmunka
A VCC lehetővé teszi, hogy az ügyintézők bárhonnan dolgozhassanak, ami növeli a munkaerő rugalmasságát és elégedettségét. Ez a rugalmasság lehetővé teszi a munka és a magánélet jobb egyensúlyát.
Skálázhatóság
A VCC könnyen skálázható a vállalat igényeinek megfelelően. A szoftveralapú megoldások lehetővé teszik a gyors bővítést vagy csökkentést, például szezonális igényeknek megfelelően.