Az IVR (Interactive Voice Response) ügyfélszolgálati funkció segíti az ügyfelet abban, hogy minél gyorsabban választ kapjon kérdésére.
A menürendszer – amely, többnyelvű is lehet - segítségével kiválaszthatja, hogy pontosan mire van szüksége, így egyből a hozzáértő kollégához kerülhet a megkeresése. A rendszer automatizálható is, hiszen ha sokan feltették már azt a kérdést előttünk, a rendszer kész válaszokkal áll a rendelkezésünkre, így nincs várakozási idő. Elsősorban beérkező hívások kezelésére használják, de alkalmas kimenő hívások (pl. fizetési emlékeztető küldése az ügyfélnek) menedzselésére is.
Az IVR segítségével
Az IVR sokakban a hosszú percekig várakoztató, unalmas és idegesítő telefonos ügyfélszolgálatok képét idézi fel, de ennek nem kell így lennie. Egy jól felépített IVR és jól szervezett ügyfélszolgálat a munkatársakkal és a jól megválasztott automata válaszadásokkal gyorsan és hatékonyan kiszolgálja az ügyfeleket, így a vállalatról vagy intézményről kedvező kép alakulhat ki.
© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató