A jövő ügyfélszolgálata

Virtuális Contact Center középvállalatoknak

Flexibilitás, költséghatékonyság, skálázhatóság, hatékonyabb ügyfélkiszolgálás a felhőből
Contact us
We respond to your inquiry in 1 workday >>
Virtual Contact Center

Virtuális Contact Center - ügyfélszolgálata sikere

felhőalapú technológiák,  internetes kommunikációs eszközök

More satisfied customers

Az AI és automatizálás bevezetésével a válaszidők lerövidülhetnek, ami javíthatja az ügyfél-elégedettséget.

Fejlett technológiai integráció

Felhő alapú megoldások, amelyek más technolgóiákkal integrálhatók.

Kisebb ökológiai lábnyom

Kevesebb ingázással és az irodák fenntartásával kapcsolatos energiafogyasztás csökkenésével a virtuális call centerek hozzájárulhatnak a környezeti fenntarthatósághoz.

Competitive advantage

We work together with market leader vendors with special partner certificates. Our experienced developer team and engineers realize any kind of customer request.

More satisfied customers:
High quality of experience

Jobb elérhetőség: A virtuális contact center lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető legyen.

Többcsatornás támogatás: Az ügyfelek kiválaszthatják a számukra legkényelmesebb csatornát, és ugyanazon a platformon keresztül kommunikálhatnak, amelyet a leginkább preferálnak.

Személyre szabott ügyfélkezelés: A virtuális contact center rendszerek integrálhatók a CRM rendszerekkel, ami lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy hozzáférjenek az ügyfelek korábbi interakcióihoz, vásárlási előzményeihez és preferenciáihoz. Ezáltal az ügyintézők személyre szabott szolgáltatást nyújthatnak, ami növeli az ügyfél elégedettségét és hűségét.

Minden platform egységesen, egy helyről kezelhető: teljes körű omnichannel contact center élményt biztosítunk, hogy közelebb hozzuk ügyfeleit!
elégedett ügyfél - Virtuális contact center

More motivated agents: we ensure a quality sense of achievement

Az ügyintézőket háromféleképpen is tudja motiválni a virtuális contact centerrel
  1. Rugalmas munkakörnyezet biztosítása: A VCC lehetőséget nyújt arra, hogy az ügyintézők otthonról vagy bármilyen más helyszínről dolgozhassanak. Ez a rugalmasság növeli a munkavállalói elégedettséget és motivációt, mivel könnyebben egyensúlyban tarthatják a munka és a magánélet közötti időt.

  2. Teljesítményalapú ösztönzők bevezetése: A VCC rendszerek által nyújtott adatok és analitikai eszközök lehetővé teszik a vezetők számára, hogy pontosan nyomon kövessék az ügyintézők teljesítményét

  3. Fejlődési és képzési lehetőségek biztosítása: A VCC rendszerek gyakran tartalmaznak beépített képzési modulokat és teljesítménykövetési eszközöket. Ezek használatával az ügyintézők folyamatosan fejlődhetnek, új készségeket sajátíthatnak el, ami hosszú távon növeli az elégedettségüket és motivációjukat.

Automated telephony system: IVR

Relieve your agents: cutting-edge technology at the service of your customers.

Complex analytics and
quality assurance

Performance management with call and screen recording analysis, real-time insights.

Knowledge-based call distribution.

With the help of artificial intelligence, each customer inquiry can always be directed to the most prepared agent.

Virtuális Contact Center - Eredményesebb ügyfélszolgálat, 
elégedettebb ügyfél

Innovatív virtuális contact center megoldásunk segítségével hosszú távú versenyelőnyre tehet szert, felkészítjük cégét a szintlépésre: zökkenőmentes integráció a már meglévő rendszerekkel, rugalmas skálázhatóság, költséghatékony együttműködés az irodában és a távolból is.
Könnyű integráció és testreszabhatóság
VCC rendszerek könnyen integrálhatók más vállalati rendszerekkel, pl. CRM-ekkel, ERP-kkel és egyéb üzleti alkalmazásokkal. Ez lehetővé teszi az adatáramlás és a munkafolyamatok optimalizálását.
Remote work
A VCC lehetővé teszi, hogy az ügyintézők bárhonnan dolgozhassanak, ami növeli a munkaerő rugalmasságát és elégedettségét. Ez a rugalmasság lehetővé teszi a munka és a magánélet jobb egyensúlyát. 
Scalability
A VCC könnyen skálázható a vállalat igényeinek megfelelően. A szoftveralapú megoldások lehetővé teszik a gyors bővítést vagy csökkentést, például szezonális igényeknek megfelelően.

Demo version

Contact us and get first-hand experience

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Privacy policy