We bring your customers closer
Campaign management
Érje el ügyfeleit a számukra legideálisabb kommunikációs csatornán: automatizált megkeresések és komplex kampány stratégiák a Bravonet saját fejlesztésű kampánymenedzsment rendszerében.
A legrövidebb út ügyfeleihez:
KaLLER, a Bravonet fejlesztése
A hatékony ügyfélkezelési stratégia alapja a kétirányú kommunikáció, ebben segít kampánymenedzsment rendszerünk, hogy ne csak az ügyfélmegkeresések kezelésében, de az ügyfelek elérésében is sikeres legyen cégével!
Stratégia
A rendszeren belül kampánytípusok határozzák meg a bejövő és kimenő megkeresések kezelésének módját.
Erőforrás optimalizálás
A kampányhoz rendelt adatok feldolgozásával a rendszer automatikusan lebonyolítja a megkereséseket, így csúcsidőszakokban is menedzseli a megkereséseket.
Rendszerintegráció
Integrálhatóak az ERP/CRM rendszerekből származó adatforrások, amelyek alapján finomhangoljuk a kampányok működését.
Kampánystratégiák
A rendszeren belül kampánytípusok határozzák meg a bejövő és kimenő megkeresések kezelésének módját. Lehetőséget biztosítunk automata és multimédia kampányok lebonyolítására is, hogy a komplex megkereséseknek, az erőforrás menedzsment kihívásainak és a változó ügyféligényeknek is meg tudjon felelni cégével.
Tömeges hívásindítás
A rendelkezésre álló statisztikai adatok és erőforrások (ügyintézők) képezik a túlhívási stratégiák (predikció) alapját, biztosítva a maximális hatékonyságot.
Komplex megkeresések kezelése
Felkészülést igénylő kampányok esetén az ügyintéző automatikusan megkapja a következő kezelendő megkeresés adatait.
Riportok és monitorozás
Az adminisztrátori felületen keresztül lehetőség van különböző riportok lekérdezésére. Ezek lehetnek a rendszer aktuális állapotát tükröző, illetve adott időintervallumra vonatkozó összesítő riportok.
Erőforrás optimalizálás
A kampányhoz rendelt adatok feldolgozásával a rendszer automatikusan lebonyolítja a megkereséseket, így csúcsidőszakokban is menedzseli a megkereséseket, tehermentesítve az ügyintézőket.
Erőforrás optimalizálás visszahíváskezeléssel, az ügyintézők átcsoportosításával és automata kampánykezeléssel.
Értesítések és üzenetkezelés
A kontakt értesítése automatikusan megtörténhet a SMS-ben vagy e-mailben a hívás előtt vagy után a kontakt listában konfigurált értesítési szabályok alapján.
Visszahíváskezelés
A szokásos kampány funkciókon túl, erőforrás hiány esetén a supervisoroknak szóló riasztás funkció segíti a visszahívás időpontok betartását.
Kérdőívek
Az egyes hívások kezeléséhez a kampányhoz forgatókönyek nyújtanak segítséget az ügyintézőknek, biztosítva az egységes keretet az információ közléséhez vagy begyűjtéséhez
Take your business communication to the next level
The quality of communication affects the entire operation of your company:
we ensure solid foundations
Rendszerintegráció
Integrálhatóak az ERP/CRM rendszerekből származó adatforrások, amelyek alapján finomhangoljuk a kampányok működését.
Biztosítjuk a külső adatforrásokból származó automatizált importálást: fájl, WebService és adatbázis alapú integráció.
Tömeges kontaktbetöltés, módosítás és lezárás
Tömeges kontakt export hálózatra
Egyedi, valós idejű kontaktbetöltés, módosítás és lezárás