Megtaláljuk a hangot ügyfeleivel

Hang alapú technológiák:
közösen az élvonalban

A sikeres ügyfélkezelési stratégiához elengedhetetlen a legkorszerűbb hang alapú technológiák bevezetése: alakítsa ki velünk a jövő ügyfélszolgálatát!

Stabil technológiai háttér, előtérben az ügyfélélmény

Hatékonyságnövelés dolgozóinak, biztonság céges adatainak, élmény ügyfeleinek: hang alapú technológiáink segítségével könnyen lépést tarthat a változó ügyféligényekkel: segítünk megtalálni a közös hangot!

Bravonet: hatékonyságnövelés beszédszintézissel (TTS)

A Bravonet gyors rendelkezésre állással segít komplett IVR szövegkönyvek szintetizált beszédhanggá alakításában, (text-to-speech, TTS) két nyelven, akár 1 munkanapon belül.

NICE RTA: Biztonság
és hangazonosítás

A NICE RTA megoldása valós idejű autentikációval segíti az egyszerűbb és biztonságosabb hangazonosítást és a hatékony csalásmegelőzést.

Nuance Modern Voice:
AI-vezérelt ügyfélkezelés

A Nuance piacvezető az AI-vezérelt hang alapú technológiák fejlesztésében: gépi hang az ember szolgálatában.

Take your business to the next level

Enjoy the benefits of modern technology. You can trust our professionalism, we provide, develop and support all-round ICT solutions for your company.
Contact us
We respond to your inquiry in 1 workday >>

Increase efficiency
az IVR rendszerben

A szintetizált beszédhang legnagyobb előnye, hogy professzionális és egységes ezáltal jelentősen gyorsabb az IVR rendszer szövegkönyvének felmondására. Gépi hang, ami kiküszöböli az emberi hiányosságokat: nem kell többé függeni a felmondó személy elérhetőségétől, egészségi állapotától, nyelvtudásától.
A Bravonet gyors rendelkezésre állással segít komplett IVR szövegkönyvek beszédhanggá alakításában, két nyelven, akár 1 munkanapon belül.
Egységes minőség
Technológiai korszerűség és professzionális gépi hang garantálja a kifogástalan minőséget.
Rugalmasság és gyorsaság
Gyors rendelkezésreállás, hanganyagok gyártása akár 1 munkanapon belül, cége igényeire szabva.
Többnyelvűség
Többnyelvű (magyar, angol és más nyelvek) IVR rendszerek kialakítása és menedzsmentje
Könnyű skálázhatóság, rejtett költségek nélkül
Hatékony csalásmegelőzés: hangbiometrika és viselkedésalapú azonosítás

Biztonság és hangazonosítás

A NICE RTA megoldása valós idejű autentikációval segíti az egyszerűbb és biztonságosabb hangazonosítást az ügyfélmegkeresések kezelésében és segíti a hatékony csalásmegelőzést a gyanús hívások automatikus detektálásával és valós idejű értesítésekkel és riasztásokkal, a csalók hangjának automatikus feketelistázásával.

Competitive advantage

We work together with market leader vendors with special partner certificates. Our experienced developer team and engineers realize any kind of customer request.

Nuance Modern Voice: 
AI-vezérelt ügyfélkezelés

A Nuance piacvezető a hang alapú technológiák fejlesztésében, a gépi hangot hatékonyan az ember szolgálatába állítja: mesterséges intelligenciával megtámogatott ügyfélkezelés, fejlett analitikai képességek és élvonalbeli funkcionalitás segít, hogy megtalálja a közös hangot ügyfeleivel.

Automatikus beszédfelismerés

Szintlépés az ügyfélélményben: a Nuance Recognizer lehetővé teszi az intuitív és felhasználóbarát önkiszolgálást és a személyre szabott kommunikáció kialakítását.

Beszédszintézis

A Nuance Vocalizer biztosítja a fejlett, automatizált gépi hangot az IVR rendszerben és egyéb platformokon, így erősítve az ügyfélközpontú kommunikációt.

Analitika

A Nuance Insights riportálási és analitikai rendszere adatvizualizációval és közel valós-idejű adatelemzéssel segíti az ügyfélelégedettség növelését és az üzleti összefüggések feltárását.

Take your business communication to the next level

The quality of communication affects the entire operation of your company:
we ensure solid foundations

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Privacy policy