Customer retention

Contact center in the cloud

Customer service in the cloud, customer satisfaction through the roof: we provide the technological background to bring quality customer experience to the forefront.
Contact us
We respond to your inquiry in 1 workday >>

Toolkit for successful customer services
Avaya OneCloud

The cloud is more than just storage: it's a toolkit that provides comprehensive solutions for every customer service challenge. Anything can be accessed from the cloud.

More satisfied customers

Customer expectations are continuously growing, reach them through their most ideal channel: omnichannel communication for an outstanding customer experience.

More motivated agents

A well-prepared workforce is the foundation of customer satisfaction: automated workflows, knowledge-based call distribution, and complex analytics support your agents.

More flexible working

Teret adunk a növekedésnek: skálázható megoldást biztosítunk, zökkenőmentes rendszerintegrációval és távmunka megoldásokkal.

Competitive advantage

We work together with market leader vendors with special partner certificates. Our experienced developer team and engineers realize any kind of customer request.

More satisfied customers:
High quality of experience

Customer expectations are high but with cloud technology, your company can exceed them. Reach them through their most ideal channel: webchat, email, voice and video calls, social media.
Every platform can be managed from one place, from the cloud: we provide a comprehensive omnichannel contact center experience to bring you closer to your customers.

More motivated agents: we ensure a quality sense of achievement

Our cloud-based solution can motivate the agents in three ways:
  1. Relieve them with automation workflows.

  2. We prepare them for inquiries: knowledge-based call distribution and a preview dialer that provides valuable information about customers before the call even begins.

  3. We make their performance measurable and traceable so that they can improve.

Automated telephony system: IVR

Relieve your agents: cutting-edge technology at the service of your customers.

Complex analytics and
quality assurance

Performance management with call and screen recording analysis, real-time insights.

Knowledge-based call distribution.

With the help of artificial intelligence, each customer inquiry can always be directed to the most prepared agent.

More effective customer service:
teret adunk a növekedésnek

Innovatív felhős contact center megoldásunk segítségével hosszú távú versenyelőnyre tehet szert, felkészítjük cégét a szintlépésre: zökkenőmentes integráció a már meglévő rendszerekkel, rugalmas skálázhatóság, költséghatékony együttműködés az irodában és a távolból is.
Egységesített kommunikáció
Egy ügyintézői felületen elérhető minden fontos ügyfélinformáció, valós időben, rálátást nyújtva az üzleti összefüggésekre.
Remote work
Ügyfélkezelés a távolból: kollégái helytől függetlenül is hatékonyan dolgozhatnak megszakítás nélkül, kifogástalan minőségben!
Skálázhatóság
Rugalmas növekedés, rejtett költségek nélkül: nincs szükség egyéb szoftvermegoldásokra vagy hardver tartozékokra - a felhőből bármit elérhet!

Demo verzió

Vegye fel velünk a kapcsolatot és szerezzen tapasztalatot első kézből!

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Privacy policy