Teljes körű szakértelem

Ismerje meg cégünket

Változatos termék és szolgáltatás portfólióval rendelkezünk, de ha egy mondatban kéne jellemezni cégünket, az így hangzana: Egység a sokszínűségben. Ugyanis van ami közös mindenben, amivel foglalkozunk: a szakértelem és az ügyfélelégedettség.
100
+
Szerződéses ügyfél
30
+
Minősített szakember
15
+
Év ICT tapasztalat
20
+
Gyártói minősítés

Jövőálló tudás a változó igényekre

Hosszú távra tervezünk

Minek köszönhetjük ügyfeleink bizalmát? Teljes körű megoldást nyújtunk, ICT megoldások bevezetésétől kezdve az üzemeltetésen és rendszerintegráción át egészen az egyedi üzleti alkalmazások fejlesztéséig. Ez az amivel foglalkozunk, de eredményességünk titka a hogyanban keresendő.
Nem projektekben, hanem partnerkapcsolatokban gondolkodunk. Látjuk az embert a számok mögött, ezért tudunk gyorsan reagálni és rugalmasan megfelelni minden egyedi ügyféligénynek. Megvan a tudásunk, hogy átlássuk a teljes képet, de meg van a kapacitásunk és frissességünk, hogy a részletekre is figyeljünk. Ezért számunka a profizmus nem csak a tudásban, hanem a hozzáállásban is megmutatkozik. A cél közös: hosszú távú versenyképességet biztosítani ügyfeleinknek.

Kapcsoljon magasabb fokozatra!

Éljen a modern technológia előnyeivel! Mindenben számíthat szakértelmünkre: teljes körű infokommunikációs megoldásokat szállítunk, fejlesztünk és üzemeltetünk!
Kapcsolatfelvétel
1 munkanapon belül válaszolunk >>

Mindenben egymást erősítjük

Ismerje meg vezetőségünk tagjait

Gasztonyi Gábor

cégvezető

Véber Klaudia

ügyvezető

Besenyi Tibor

kereskedelmi igazgató

Lépéselőny cégének

Piacvezető gyártókkal dolgozunk együtt, kiemelt partneri minősítéssel. Tapasztalt fejlesztő és mérnökcsapatunk bármilyen ügyféligényt megvalósít!

Lépjen szintet a céges kommunikációban!

A kommunikáció minősége cége egész működésére kihat:
velünk stabil technológiai alapokra építhet!

Stabil technológiai háttér, előtérben a minőség

Ügyfélmegtartó erő

Egy cég igazi sikerét a partnerkapcsolatainak a minősége fémjelzi. Ügyfélmegtartó erőnket három tényezőnek köszönhetjük: szakértelem, csapatmunka, rugalmasság. Mindegyik elengedhetetlen ahhoz, hogy hosszú távú eredményeket érjünk el ügyfeleinknél.
A szakmai alázat és a minőség iránti elkötelezettségünk segít abban, hogy minden igénynek meg tudjunk felelni: ismerje meg hazai és nemzetközi referenciáinkat!
Referenciák

Blog

A hatékony riporting és ügyfélszolgálat kapcsolata

Elolvasom
Az ügyfélszolgálati központok működésében fontos a folyamatos visszajelzés, a nyomon követés, a begyűjtött adatok elemzése. Ezen adatok feldolgozásának legegyszerűbb módja a riporting. A riporting egy olyan folyamat, amely a beérkező nyers adatokat alakítja át könnyen érthető információkká, így ezekből különböző teljesítménymutatók (KPI-ok) készíthetők, illetve segíthetik a döntési folyamatokat. Mire figyeljünk a riporting során? A riporting […]

A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében

Elolvasom
A KPI-ok fontossága egy ügyfélszolgálat életében A modern ügyfélszolgálati tevékenység során kiemelkedő fontosságú, hogy mérhető eredményekkel rendelkezzünk, amelyek alapján javíthatjuk és finomíthatjuk a szolgáltatásainkat. Ebben a kontextusban a Kulcsfontosságú Teljesítménymutatók (KPI-ok) jelentős szerepet játszanak. (A KPI-ok azok az alapvető mérőszámok, amelyek segítenek az erőforrások optimális kihasználásában és az ügyfélélmény javításában). Az ügyfélszolgálati központok hatékonyságának és […]

Ifjú Kócsagőr Program – első rész

Elolvasom
A környezet- és természetvédelem nemcsak a magánszemélyek, hanem a cégek életében is kiemelt szerepet játszik. Fontos, hogy gyermekeinket is a természet szeretetére és megvédésére neveljük. A Bravonet Kft. által is támogatott Ifjú Kócsagőr Program (célja a fiatal természetvédelmi őrök szakmai képzésének támogatása, az őrszolgálati munka népszerűsítése és a természet megóvására való elköteleződés erősítése) kifejezetten a […]

© 2022 Bravonet Kft. All rights reserved | Adatvédelmi téjékoztató